021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

فروش تجهیزات پخش زنده اینترنتی

فروش تجهیزات پخش زنده اینترنتی

فروش تجهیزات پخش زنده اینترنتی

فروش تجهیزات پخش زنده اینترنتی: شرکت استریم1 با سال های سابقه طولانی و درخشان در زمینه ارائه خدمات و سرویس دهی پخش زنده اینترنتی در تمامی استان های کشور فعالیت دارد. اکنون شرکت ما برای جلب رضایت مشتریان و علاقه مندان خود گامی فراتر نهاده است و این امکان را فراهم آورده تا با خرید تجهیزات مورد نیاز جهت پخش مستقیم برنامه ها و رویداد های خود و همچنین دریافت آموزش پخش زنده اینترنتی و دانش تخصصی این حوزه به صورت مستقل اقدام به تهیه و اجرای برنامه های پخش زنده نمایند.

تجهیزات پخش زنده اینترنتی

 

تجهیزات مورد نیاز کاربر ارسال کننده:

  1. سیستم کامپیوتری
  2. اینترنت با سرعت مناسب  ( حداقل 256 کیلوبیت)
  3. تجهیزات فیلمبرداری ( دوربین، گوشی، وب کم یا … )

که دوربین باید توسط کابل یا با کارت کپچر به کامپیوتر وصل شود.

 

تجهیزات مورد نیاز کاربر یا بازدید کننده: 

سمت کاربر تنها نیاز به اینترنت (حداقل 256 کیلوبیت) بوده و میتوان با تمامی گوشی های تلفن اسمارت (اندروید ، آیفون ، ویندوزفون و … ) و بروی انواع سیستم عامل ها ( ویندوز ، لینوکس ، مک و …. ) و حتی تلویزیون های اسمارت رویداد های ارسالی از سمت شما را مشاهده کرد . همچنین کابران می توانند از انواع رسانه های مدیا استریمینگ استفاده نمایند.

پخش زنده اینترنتی

شما عزیزان می توانید جهت خرید، استعلام هزینه پخش زنده اینترنتی (استریم) یا هرگونه مشاوره جهت اجاره تجهیزات پخش زنده اینترنتی و یا همچنین دریافت دوره های آموزشی با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمایید.

متخصصین ما هر روز با تکنولوژی های نوین که در حوزه سیستم های پخش زنده تولید می شوند سروکار دارند و این اطمینان را به شما خواهیم داد که تکنولوژی های مورد استفاده ما بهترین تکنولوژی های روز دنیا خواهند بود. حتی اگر دارای یک سایت اختصاصی و یا وبلاگ هم نباشید ، یک آدرس بنام شما بروی سایت ما ایجاد خواهد شد که از طریق آن آدرس تماشاکنندگان میتوانند رویداد های شما را به صورت زنده و مستقیم مشاهده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*