021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

هزینه راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

هزینه راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

هزینه راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها: پخش زنده اینترنتی تکنولوژی می باشد که به کمک آن می توان تصاویر انواع وب کم، گوشی همراه، دوربین ها و صفحه نمایش کامپیوتر را به صورت استریم و زنده در بستر اینترنت به نمایش در آورد. امروزه این تکنولوژی توجه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده و توانسته در عرصه های متفاوتی کاربرد داشته باشد.

راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

 

هزینه راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها

شرکت استریم1 به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تخصصی پخش زنده اینترنتی یا لایو استریمینگ  با سال ها سابقه طولانی و فعالیت مفید در این زمینه توانسته بسیاری از نیازهای کارفرمایان عزیز را در حوزه این خدمت مرتفع سازد. ما همواره تلاش نموده ایم تا با کمک با کیفیت ترین تجهیزات سخت افزاری و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری کادری متخصص، استفاده از قوی ترین سرور لایو استریم بهترین خدمات پخش زنده اینترنتی را ارائه نماییم.

از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آموزش پخش زنده اینترنتی
  2. آموزش پخش زنده در سایت
  3. پخش زنده اختصاصی
  4. پخش زنده رویداد
  5. پخش زنده مسابقات ورزشی
  6. پخش زنده همایش
  7. پخش زنده اینترنتی کلاس های آموزشی و مجازی
  8. پخش زنده وبینار

 

راه اندازی پخش زنده اینترنتی

از آنجا که راه اندازی پخش زنده اینترنتی یا استریمینگ با توجه به برنامه یا رویداد مورد نظر نیاز به تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی دارد لذا تعیین و اعلام یک هزینه و تعرفه مشخص موجود نمی باشد و جهت تخمین هزینه می بایست شرح پروژه به خوبی مشخص و توسط کارشناسان فنی و متخصص تخمین هزینه گردد. با توجه به موارد فوق شما عزیزان می توانید جهت مشاوره یا هرگونه سوال فنی با کارشناسان فنی شرکت تماس گرفته تا در اسرع وقت سیستم نیازسنجی شما انجام پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*