Rituals

پخش زنده اینترنتی مراسم مذهبی

پوشش پخش زنده مراسم های مذهبی

پخش زنده یکی از بهترین راه های ارتباط با مخاطبان مشتاق به مراسمات مذهبی در سرتاسر دنیا می باشد. پخش زنده یک رویداد مذهبی به مخاطبینی که نمی توانند به هر علتی حضور فیزیکی در مراسم را داشته باشند امکان مشاهده و شرکت در مراسم مذهبی را می دهد.

امکاناتی که برای پخش زنده اینترنتی رویداد خود نیاز دارید

مراسم ترحیم آنلاین

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه های زندگی و  پیشرفت تبادل اطلاعات شاهد برگزاری مراسمات ترحیم به صورت آنلاین هستیم. پخش زنده مراسم ترحیم به بازماندگان از هر نقطه از جهان امکان مشارکت در مراسم را می دهد. مساجد و نهادهای برگزار کننده مراسمات ترحیم می توانند با در اختیار داشتن سامانه پخش زنده استریم1، امکان ارائه پخش زنده مراسم را به مشتریان خود بدهند.

Religious

مراسم عزاداری

در کشور ما ایران نیز پخش زنده اینترنتی مراسم مذهبی می تواند امکان حضور و کسب فیض در برنامه های مذهبی، فرهنگی و عبادی مانند برنامه های سخنرانی مذهبی، جشن ها و اعیاد، مراسم عزاداری ائمه اطهار، مراسمات ماه محرم، مراسم دعا و مناجات و … را به هر علاقمندی از هر جایی بدهد.  بینندگان می توانند با هر وسیله ای از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند در برنامه به شکل زنده حضور داشته باشند. امکان پرسش و پاسخ برای مخاطبان و سخنرانان در سامانه پخش زنده میسر می باشد.

تماس با ما

استریم وان
طمع یک روز آنلاین!